top of page
  • knossos Heraclion

Σαν σήμερα με τον Μιχάλη Ρούσσο

Είναι μεγάλο, είναι ωραίο, είναι ερυθρόλευκο .

Με τέτοια πλοία μου αρέσει να γεμίζει το λιμάνι της Πάρου!!

Για πρώτη φορά, Μετά το 2010, πλοίο της Fast Ferries προσεγγίζει το λιμάνι μας! Έδεσε ακριβώς στην ώρα του, παρέμεινε 30 λεπτά και απέπλευσε μετά κορναρισματων και λοιπών χολιγουτιανων εφέ . Ή είμαστε πανηγυριτζηδες ή δεν είμαστε! Εγώ είμαι, το παραδέχομαι! Αρκετές ώρες νωρίτερα από αυτό, απέπλευσε από την Ραφήνα με 512 ψυχές και 124 οχήματα στο γκαράζ του! Νικήτρια η Άνδρος - ερυθρόλευκο νησί άμα ρωτάτε -με 236 επιβάτες και 73 οχήματα να κατεβαίνουν εκεί! Στη Τήνο, 153 επιβάτες με 16 οχήματα, τη Μύκονο επέλεξαν 69 () άτομα - εγώ φταίω τώρα - και τέλος, στη Πάρο, αποβιβασθηκαν 54 επιβάτες και 13 οχήματα . Καλά ταξίδια Fast Ferries Andros και πάντα βαμμένο στα χρώματα του Δαφνοστεφανωμενου .

Αυτά για απόψε, συνεχίστε το διάβασα από κάτω! Μη βαριέστε, τι καλύτερο έχετε να κάνετε??

Σαν σήμερα, 3 Ιουλίου του 2011, τo Speed Runner 3 ξεκίνησε τα απογευματινά του δρομολόγια από Πειραιά για Πάρο και Νάξο!! Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο παρέμεινε μέχρι κ τις 29 Αυγούστου, σημειώνοντας 41 αφίξεις στο νησί της Πάρου!

10 χρόνια αργότερα ετοιμάζεται να ξανά επιστρέφει στη Πάρο! Την Δευτέρα 5 Ιουλίου του 2021 θα καταπλευσει προερχόμενο από Πειραιά μετά από 118 και πλέον μήνες . Για ένα δίμηνο, θα προσεγγίζει το νησί μου, 4 φορές την εβδομάδα! Καλή αρχή, καλά ταξίδια και με μεγάλη πληρότητα .



Το πλοίο έχει καταπλευσει συνολικά 136 φορές στο λιμένα μας και η εταιρεία έχει σημειώσει 664 αφίξεις! Με το καλό να τις κάνει και 1.000

Αρχηγοπουλο από τα λίγα!! Michalis Sotiriou γιατί μόνο μια φωτογραφία? Δεν ξέρεις ότι δημοσιεύω σε πολλές ομάδες? Είμαι υποχρεωμένος να ανεβάζω συνέχεια την ιδία? Τέλος πάντων, ας μη γκρινιάζω! Ευχαριστώ Μάικ που με θυμήθηκες

Πείτε μου τώρα ότι πρέπει να ξεκινήσω στα γεράματα να τραβάω από μόνος μου φωτογραφίες! Όχι παιδιά, δε το δέχομαι. Χίλιες φορές να με κερνάτε καφέ μέρα καφέ, πρωί - βράδυ, παρά αυτό

bottom of page